Autor: 021.rs, Novosti

Novi Sad
14.12.2016.
18:20 > 22:25
Policija u Novom Sadu identifikovala je trojicu dvanaestogodišnjaka koji su osumnjičeni da su u utorak, oko 4 ujutru, zapalili dvojicu beskućnika, od kojih je jedan preminuo.
  • Vuja

    16.12.2016 17:38
    Bezvlasce i ludilo
    Sta deca od 12 godina rade u 04h na ulici???? Ko je za to odgovoran, odkud im upaljac a samim tim i takva ideja? Ovde se radi o odgovornosti vise ljudi koji za ovo treba da budu kaznjeni! Licno sam ostavljao starcu skoro svaki drugi dan neku sicu iz dzepa, dakle on nije bio u domu u Futogu poslednja 2 meseca pa se pitam i ko je za to odgovoran!? Ako klinci nakon ovog zlocina nisu ujtru otisli u skolu pa koliko je jos odgovornih lica osim roditelja ? Ovde smene i otkazi nisu dovoljni!!! Isto vazi za sadasnje i sve dosadasnje politicare, nije dovoljno samo razvlastiti i oduzeti SVU imovinu! U Srbiji ne postoji pojam bankrota vise bih voleo da je u krpama iza Ideje bio neko od sadasnjih politicara, oni to svakako zasluzuju.
  • Nada

    16.12.2016 12:46
    Predaja
    Da li stvarno mislimo da nište ne može da se uradi ? Jel možemo oko ovako strašne stvari da postignemo građansku solidarnost ? Skupimo se na ulici , na primer , sredom u 12 sati i prošetamo ispred Banovine ili pred Gradskom kućom , dok ne nateramo gradsku vlast, nije zgoreg ni pokrajinsku , da primenjuje zakone koji važe i promeni propise koji nisu dobri. Mislim da decu ne treba prepuštati.... treba se za njih boriti.
  • Nebojša

    16.12.2016 00:15
    Pitanja traže odgovore
    1. Kako je moguće baciti upaljen pair na karton i karton da PLANE i da čovek IZGORI? Tvrdim da je to nemoguće.
    2. Šta je bio uzrok paljenja kartona, BENZIN ili neka zapaljiva tečnost? Da je čak i upaljen karton čovek bi ga veoma lako zbacio sa sebe i ne bi izgoreo.
    3. Zar ni inicijali tih monstruma da se napišu a ni imena advokata koji ih brane?
    4. Zar nije normalno da se kaže da su recimo deca živela u nekom kvartu u zgradi ili da su možda živeli u nekom karton naselju ili slično?
    5. Ako se sakriju imena, oni će za koju godinu ponovo napraviti ZLOČIN, a zamislite jednog dana takav lik postane PREDSEDNIK DRŽAVE ILI VLADE jer je to sakriveno.
    6. Zašto odmah nisu najureni i zašto nisu dobili otkaze SVI odgovorni u Centru za socijalni rad kojima je to bio konkretan posao? Direktor je najmanje bitan jer nije njegov posao, njegov posao je da im da OTKAZE ODMAH. Ali ako se uzdrži, onda i on mora biti smenjen.
  • Bravo

    15.12.2016 18:04
    @Leta, Strahote raspadajuće dr
    Bravo za komentar!
  • Leta

    15.12.2016 15:21
    Strahote raspadajuće drzave
    Raskrsnica kod Merkatora. Avgust ,oko 15 časova. Vrelina plus 35. Kad zastanete na crveno dve mlade majke sa bebema vas salecu za neki dinar. Desetak metara dalje tacno preko puta Merkatora u Cara Lazara saobraćajna patrola uredno istrčava i kažnjava zbog pojasa i neupaljenih svetala. Ne daj bože da neko nije propustio pešaka .
    Treće popodne ista scena, Zaustavljam auto pored patrole i izlazim i pitam što ne rade svoj posao. Kako to misliš -upita dasa u plavom. "Pa gledate zlostavljanje dece tri dana" rekoh . E druškane mi smo saobraćajna to nije naše , vešto se ogradi poznavalac propisa. Ok zovi kolege , a šta mislis da li kad istrce sa bebama pred kola jel to ugrožavanje bezbednosti saobraćaja . Otisli su posle 1o minuta bez odgovora. Pitanje : Šta mislita kakav osecaj prema drugima imaju ta deca sa semafora, hladnih pločnika , suocena sa drogama, nasiljem,gladovanjem i nemastinom jos u osnovnoj skoli.
  • BOKI 2

    15.12.2016 15:08
    i kažu Hitler bio lud kad je uveo policijski čas tako treba i Vule,pa ko posle toga pravi s...e zna se pa nek ih rodbina traži.jedino tako se ovim ološu može stati na put, udri po njima,a po svemu sudeći država nema rešenja.
  • Veki

    15.12.2016 13:26
    Y Naivna dečica
    BRAVO za komentar. Mi ne znamo šta su ta dečica još uradila. Sad mi je jasno i za one zlostavljane životinje, eto sad su prešli i na ljude. Strašno.
    Na parkingu ne smeš da držiš neregistrovana kola jer ti odmah naplate kaznu, a na Bulevaru oslobođenja smeju mesecima da beskućnici spavaju i prose i niko ništa ne preduzima.
  • Inspektor Višekruna

    15.12.2016 12:11
    @Milan
    Iskreno, niko ne može skloniti beskućnika protiv njegove volje, Ako dobije neku prekršajnu, recimo za prosjačenje, biće ubrzo ponovo na ulici. I tako ukrug.
    Ključno je pitanje postavio Đura, ono je lakše rešivo.
  • Milan

    15.12.2016 11:22
    @Inspektor Višekruna
    Postavio sam pitanje da bi mi čitaoci dobili još informacija, ne razumemo se svi u zakone. Ne znam ko treba da reaguje i da skloni beskućnike sa ulice, samim tim da im i pomogne. Verujte prolazim tuda svaki dan ti ljudi leže na kartonskim kutijama prekriveni su nekim starim ćebadima, oko njih se širi neprijatan miris, meni kao odraslom čoveku nije prijatno da tuda prolazim a kamoli ženama i deci. Zato ponavljam pitanja. Ko treba da reaguje da bi ti ljudi bili zbrinuti? Da li policija sme da privede maloletnike ako ih vidi noću na ulici bez pratnje roditelja?
  • ĐURA

    15.12.2016 11:16
    A,štaje sa trećim!?
    "Kako se saznaje, dvojica dečaka žive sa porodicama, dok je treći štićenik Dečijeg sela u Sremskoj Kamenici."
    QN JE IMAO NADZOR 24h!?

  • Pavle

    15.12.2016 11:15
    Stomak ne izdržava
    Još par nezgodnih činjenica, ređe pominjanih. Na 100 dece ili više, nađe se nekoliko koje ne bi uspeo da vaspita ni Frojd lično. Moderni trendovi zakona EU sve više vezuju ruke roditeljima. A roditeljstvo i vaspitavanje se ne uči ni na fakultetima kamoli u školi ili na televiziji. Kako obuzdati divlje (sopstvene) tinejdžere?

    Inače sam pojam "deca" u vezi sa ovim slučajem može izazvati zabunu.

    Rešenje? Da se ne smejemo kad neko u novinski članak sakupi zbirku zakona širom sveta koji su ostali od pre 300 godina a bave se trivijalnostima, frizurama i bontonom, nego da do kraja isteramo redovni protest na odgovarajućem mestu da se ovaj naš smešni i tragični zakon sredi. Umesto što plavci ovakve počinioce mogu eventualno da legitimišu pa pozdrave da idu, možda kući.
  • RodjeniNS

    15.12.2016 09:41
    @sta ce deca u 4h na ulici
    U 4h ujutru sigurno nisu deca koja su skolovana, koja ujutru idu u skolu, na treninge...tako reci normalna deca...
  • Inspektor Višekruna

    15.12.2016 09:36
    @Milan
    A kako centar za s. rad može zadržati nekog u domu? Nikako, izuzev u slučaju najtežih mentalnih oboljenja (a i tada samo predlaže, sud donosi odluku).
    Ključno pitanje je da li ova trojica idu u školu, da li su bili nasilni i ranije (kladim se da jesu) i da li su prosvetari reagovali? Pravilnik o protokolu postupanja u ustanovi u odgovoru na nasilje, zlostavljanje i zanemarivanje ne postoji u školama?
    Navodim: "informacije o nasilju, zlostavljanju i zanemarivanju od učenika prikuplja, po pravilu, psiholog, pedagog, odnosno drugo zaduženo lice u ustanovi - odeljenjski starešina, vaspitač grupe ili član tima za zaštitu.

    Izjavu o nasilju, zlostavljanju i zanemarivanju učenik daje direktoru u prisustvu psihologa ili pedagoga i roditelja, osim ako je roditelj sprečen da prisustvuje.

    Izuzetno, ako postoji sumnja ili saznanje na nasilje, zlostavljanje i zanemarivanje deteta i učenika u porodici, direktor obaveštava centar za socijalni rad i policiju, koji obaveštavaju roditelja, u skladu sa zakonom.

    Ukoliko se radi o događaju koji zahteva preduzimanje neodložnih interventnih mera i aktivnosti, direktor obaveštava roditelja i u proces zaštite uključuje centar za socijalni rad."
    Da li ti je malo jasnije ko je odgovoran?

  • Igor

    15.12.2016 09:30
    Sve je već rečeno u prethodnim komentarima..A hoće da grade "neki objekat" na Klisi sa velikim obezbedjenjem za smeštaj "ovakve" dece koju ce dovlačiti i iz drugih gradova. A preko puta tog objekta su stambene kuće...I sta sad? Mogu i nas ili našu decu da napadnu bez posledica a mi ne smemo da se branimo, jer ćemo odgovarati zato što štitimo naše domove i porodice? Drage moje komšije Klisani i svi ostali, naoružaćemo se pa ćemo videti...
  • Mimar

    15.12.2016 09:09
    Ma sta kazes
    Sta traze deca napolju od dvanaest godina u 4 ujutru?
  • Milan

    15.12.2016 08:30
    A Centar za socijalni rad da li je odgovoran? Ti beskucnici su tamo vec odavno, ni policija niti neko iz Grada nisu reagovali da se ti ljudi sklone. Da li u ovom gradu neko brine o ljudima koji su na ulici? Da li policija ako vidi maloletno dete na ulici nocu sme da ga privede?
  • Alarielle

    15.12.2016 07:58
    Strašno,slažem se sa Y i samo da dodam..šta će ova deca da rade kad odrastu,mislim da treba da odgovaraju i deca i roditelji!
  • M

    15.12.2016 01:05
    Novi sad je propao.
    Čija li su to deca tako "fino" vaspitana...? Zar nije po nekim zakonima ako su deca maloletna roditelji snose posledice? Roditelje kazniti za ubistvo, deca u dom na prevaspitanje. Samo tuga je što ni ti domovi za decu ne mogu puno da urede, kad deca smeju da odu tek tako....
  • Ludilo

    15.12.2016 00:27
    Seme
    Ti jebem
  • Y

    15.12.2016 00:21
    Naivna dečica
    Prvo: strašno, jezivo! Erozija društva do najsurovije džungle.
    Drugo: Kakva naivna dečica! Nisu znala da kada upališ vatru vatra gori, a ako nekog izložiš toj vatri - gori i on. A ako ljudsko biće gori - ima velike šanse da ne preživi. "Nismo hteli da neko umre"! Ma koga briga šta ste vi hteli!? Vaš čin ima konkretnu posledicu! Ona se zove UBISTVO.
    Treće: ta tri dečaka, koji jedva da drkaju, pitanje je da li su već obrijala bradu, već su upalili dva čoveka, od kojih je jedan umro (UBIJEN!).
    Četvrto: da li su novine bile natopljene nečim? Jer, vatra se ne razgoreva tek tako. Da li su dečaci ovo uradili pri čistoj svesti, ili su bili pod psihotropnim supstancama (što ih ne opravdava)? Da li je to utvrđeno? Iz teksta vesti se čini da nije. Zašto?
    Peto: Ko su roditelji čija dvanaestogodišnja deca borave na ulici u 4 sata ujutro? Ej! Da li vaspitači u Dečjem selu znaju gde su im pitomci noću, i zašto nisu u krevetima!? Svi su oni krivi, svi su saučesnici! I svi treba da odgovaraju!
    Šesto: ovo nisu dečji nestašluci, pa deca nisu krivično odgovorna. Ko je dovoljno odrastao da nekome uzme život, mora biti tretiran kao dovoljno odrastao da za to u punoj meri i odgovara! Menjati zakonodavstvo, HITNO!
    Sedmo: u izjavama dečaka nema kajanja, nego samoopravdavanja ("nismo znali", "nismo hteli"). More MRŠ!
    Osmo: nikad nećemo saznati čiji su to "dični sinovi" (osim onog iz Dečjeg sela), ni šta će sa njima biti dalje.
  • Lauda

    14.12.2016 23:30
    A šta su radila trojica dvanaestogodišnjaka na ulici u 4 ujutru?!
  • Na šta ovo liči

    14.12.2016 23:27
    Ja sa 12 godina nisam ni znao da postoji 4 ujutru! A rođen početkom osamdesetih, odrastao u doba najgore inflacije i ratova.
  • Marinam

    14.12.2016 22:51
    To je nas domaci fasisticki podmladak koji se sad pravi blesav kao i svi mi a u pitanju je domace vaspitanje.
  • Zamovetalo

    14.12.2016 22:51
    Na tom mestu su beskucnici boravili proteklih godinu dana. Tesko je opisati smrsd fekalija i urina koji se osecao tu. Juce je bila policija posle beskonacnih apela, beskucnike su odveli, a mesto je cistila cistoca, saucesce radnicima koji su to morali da trpe. Kako je policija odradila svoj posao kada su se ti beskucnici vratili 12h kasnije???
  • Miki

    14.12.2016 22:26
    Novi Sad = Gotham
    Jadni ljudi. Jezivo je u šta se pretvorio Novi Sad. To je grad koji je danas nemoguće voleti, postao je srpski Gotham city u potpuno bukvalnom smislu tog pojma.
  • Nada

    14.12.2016 22:22
    Oko 4 ujutru?! Sta traze deca od 12 godina na ulici tad?!
  • /

    14.12.2016 21:42
    /
    u normalnoj drzavi bi policija sklonila dete sa ulice i pozvala roditelje a u ovom slucaju dom

    setite se, vi ste bili protv tog zakona i protiv normalne drzave. ovo vam se vise dopada
  • Vanja

    14.12.2016 21:21
    Deca ubice
    Srbija - zemlja u kojoj deca spale čoveka na smrt a tetovirani maloletnik šamara nastavnicu zbog opklade u 30€. I svi se izvuku nekažnjeno, a mi ćemo ionako sve ovo za par dana zaboraviti, jer će se desiti nove, još gore i užasnije stvari.
  • Отац

    14.12.2016 21:05
    Данас децу несмеш тући као родитељ (не мислим на иживљавање већ родитељско убеђивање). Учитељи не могу искључити са наставе, или дати слабу оцену. Породице разорене, ово није почетак већ кулминација и биће овог све више сви јуре само новац да
    Би преживели а подмладак способан па се сналази за забаву или шта већ.
  • Pleme

    14.12.2016 20:55
    Srbija. To ste hteli u Vojvodini?
  • Nindza Kornjacleone

    14.12.2016 20:52
    I na kraju ce biti... Nista. Par dana malo frka-trka, koja emisija gde svi pricaju kako to ne valja, strucne analize. I za koji dan se vracamo na staro. Ne samo za ovaj slucaj, nego i za gomilu drugih.
  • Nebojša

    14.12.2016 20:50
    Pojačani nadzor
    Glasate za stranke i pojedince koji su nam državu uništili zakonima od 2000 do danas bez izuzetka.
    Usvojen je zakon kojim se može izreći samo kazna POJAČANOG NADZORA RODITELJA i ništa više.
    Nema više ni popravni dom, nema ni zatvora, nema ničega pa se ovo dešava i dešavaće se još više jer po zakonima koji su IZGLASANI NEMA KAZNE ZA NJIH. Mogli su da ubiju 100, mogli su eksploziv da postave, mogu da rade šta hoće A ONDA ĆE SE SVI POZIVATI NA ZAKON.
    Mislite o zakonima, mislite o porezima koje plaćate, a ne posle da samo kukate. BORITE SE ZA ZDRAVU DRŽAVU I GRAD a tome prethodi da se izborimo da sve njih nateramo da usvajaju zakone koji nama odgovaraju jer ih mi biramo.
  • Nedjo

    14.12.2016 20:48
    Nema tu nista skandalozno, deca se igrala a to sto su se beskucnici nasli bas na tom mestu tako je sudjeno. Nema tu labavo.
  • pera

    14.12.2016 20:34
    To se desilo u 4 sata ujutru.
    Balavander 12 godina je tada na ulici !!!
    Oduyeti dete roditeljima i staviti ga u popravni dom, a njih krivicno goniti za nemar i zapustanje deteta.
    Dete o kome se vodi racuna nije tada napolju i to NIKADA ne bi uradilo.
    Ovaj monstrum ce porasti i samo ce Bog od njega da nas spasava.
  • maka

    14.12.2016 20:28
    tanak@dak@rs
    dvanaestogodisnjaci u ceiri sata uutru van kreveta - gde su tu roditelji. Od toga je sve poteklo :(
  • Ludilo

    14.12.2016 20:10
    Nisu to deca, to su deca monstrumi. Upaljač nose u igru ? ? Gde su im roditelji ?
    Ovo je užas i sramota celog društva, Verujem da je ovo nezabeležene u analima besčaća.
  • Klinja

    14.12.2016 19:44
    Na mlađima svet ostaje
    Samo se vi ovde bunite, mi klinci preuzimamo grad, ša je bilo, mojne da čujem da si zucno!!!
  • //

    14.12.2016 19:40
    A da vidimo slike mladih prestupnika? Sama ideja zapaliti nešto blizu živog čoveka ravno je idiotizmu, a verovatno i ti roditelji nisu neki "sveci" pa deca NE ZNAJU ZA BOLJE. Ko što neko reče ako su dovoljno stari da urade tako nešto onda su i odgovorni za isto a ne posle nevinašca " ne znamo zašto smo to uradili". Znaju oni tačno zašto su to uradili, to je za psihijatriju da još neko ne nastrada.... Pakost i obest blago roditeljima........Kako im nije palo na pamet da te ljude pitaju da li su dobro ili možda da li su gladni? Batina je iz raja izašla! I ko će sada da odgovara za smrt čoveka? I za ovog drugog što je imao puku sreću da preživi? Nebitno što su beskućnici, i to su ljudi.. ko zna koja muka ih je snašla u životu pa su završili na ulici.
  • Boro Čorbo

    14.12.2016 19:38
    A Clockwork Orange
    "There was me, that is Alex, and my three droogs, that is Pete, Georgie, and Dim, and we sat in the Korova Milkbar trying to make up our rassoodocks what to do ..."
  • Planirani uticaji...

    14.12.2016 19:25
    Mislim da u ovom slučaju nije ponavljana fraza, ako naglasim da ono što imaju priliku da vide na filmovima koje emituje RTS1, RTS2, B92 i Prva nije nešto što stimuliše humanost i porodične odnose - već zlo, nasilje forenzika, strah, nasilje zlo...
    Svako ko uključi te kanale zna da ga neće dočekati narandžaste boje niti porodični filmovi, već čim stigne veče tu su sivo-zeleno-crni filmovi kao i zlo, forenzika, klanje, nasilje..
    A i igice koje dobijaju su sa istim sadržajem.
    Iz svakodnevnih naslova dobijaju to isto. U školi takođe.
    Gde god se okreneš - podsticani su na nasilje kao uobičajeno.
    So*oš i Iluminati i planiraju izazivanje opšte anarhije kako bi kasnije nametnuli strahovladu.
    A naši urednici samo trče za korupcijom, da rade šta im ko traži.
    Verovatno su im male plate?
    Izgleda je demokratski objavljivati isključivo i samo zlo?
  • mentoli

    14.12.2016 18:56
    ...
    "Policija će podneti krivičnu prijavu tužilaštvu, ali će ona verovatno biti odmah i odbačena, jer se radi o osobama koje po zakonu nisu krivično odgovorne."

    Imbecilni zakon.
  • DonJuan

    14.12.2016 18:54
    Ako si dovoljno star da izvrsis krivicno delo, dovoljni si star da za njega i odgovaras! Molim lepo, sta se ceka sa izmenom Krivicnog zakonika u tom smislu? A da, ovde je in pod parolom humanosti prema deci dozvoljavati vrsenje najstrasnijih krivicnih dela, cesto i pod patronatom odraslih iskusnih krimosa, jer to nekom odgovara, i primarna je socijalizacija malih huligana i njihovo nesmetano razvijanje u okorele krimose.
  • m

    14.12.2016 18:42
    vidjam decu od 5-12 godina radnim danom u ulici laze t. oko 2h posle ponoci,stoje,puse,caskaju...nije mi svejedno kada prolazim...policija stoji malo dalje, isto stoje, ,puse, caskaju(jedu besplatno)...i od njih me neka jeza prozima...
  • Bane

    14.12.2016 18:20
    I mi hoćemo u Evropu?
    Pre nekoliko godina se potegla rasprava preko radija 021 o maloletnicima u gradu posle 23 sata. Penili naši dušebrižnici, kako deca imaju pravo da izlaze, a onda se javila devojka koja živi u Francuskoj i lepo rekla da tamo roditelji poprilične kazne plaćaju za takav provod maloletnika. Lično sam slušao mladu Japanku da do 19 ne može sama kupiti alkohol u radnji. Na pitanje kako prodavac zna koliko ona ima godina, odgovorila je mora da je legitimiše jer ga snima kamera povezana sa policijom.
    Ovde se policija izvlači da ne sme nikog da legitimiše. I tu počinje naš sunovrat. Za početak omogućiti policiji da ima pravo da privodi i legitimiše, a ako treba i kazne da naplaćuje. Onda neće biti ovakvih jadnika koji iz dosade pale žive ljude.
  • Perica

    14.12.2016 18:16
    .
    Zapalili ljude i pušteni.???Samoorganizovati se i štititi.
  • G

    14.12.2016 18:15
    @Lala @boxx - slažem se da će svako ko napisan tekst ume da čita jedino bukvalno, odnosno ne ume da prepozna pojedine stilske figure, doći do vašeg zaključka.
  • Kosta

    14.12.2016 17:52
    Tragedija koja se mogla spreci
    Strasno je kako su se klinci zaigrali ali odakle oni u to doba i kako to da ne odgovaraju. Ja verujem da je stamparska greska. Ako su vec zasticeni kao maloletna lica, ima da robijaju i Mama i Tata pa cak, Baka i Deka! Covek je ziv zapaljen! Prepoznao sam sa slika gde se to desilo i tu se oseca jak smrad koji stvaraju beskucnici sa uriniranjem i sl. Ono sto meni smeta je sto u tom kvartu ima bar 20 beskucnika koji su isterani sa Zeleznicke stanice i svako od vas vidi njih ali Centar za socijalnu pomoc ih ne vidi... Ispred Idee koja je na suprotnoj strani zgrade imate dezurni trio koji prosi i niko ih ne legitimise iako je prosjacenje protivzakonito (u Srbiji). Preko puta imate zenu koja je umotana u 10 cebadi (koje su donele dobre komsije). Gubim nit, hocu da pitam zasto se gradska vlast ne pozabavi sa ovih 200 metara a ne da mene svako 5-o jutro legitimisu kad se vracam s posla.
  • nss

    14.12.2016 17:37
    nss
    sta oni rade u 4 ujutru van kuce...uhapsiti roditelje na duzu robiju a klince u dom...banda
  • boxx

    14.12.2016 17:25
    @G

    E sad ga bas pretera .
  • Kaligula

    14.12.2016 17:19
    Novi Sad grad kulture...

    Ako se dobro secam nedavno su staricu koja je preturala kontejnere prebili - ne znam jeli prezivela...

    Toj deci su ti ljudi predmet. Kao sto su nekada palili zive macke po kontejnerima ili povredjivali pse lutalice.

    Posto su ljudi operisani od emocija i mozga i ovo ce se zaboraviti. Pozurite da uradite apdejt svojih profila sa nekim selfijem...
  • RV

    14.12.2016 17:17
    odgov Salamander
    Odlican komentar, samo bih dopunio : "Gde su nam stubovi, o politicari turci" JANJICARI.
  • Stanko

    14.12.2016 17:15
    Ako već deca nisu krivično odgovorna, ja bih roditelje u zatvor na koju godinicu ili desetak.
  • Miki lauda

    14.12.2016 17:14
    Novi sad grad kulture
    neki nemaju ni kulture ni para, ili samo nemaju kulture. A ovakva deca se uglavnom radjaju problematična, jer meni u životu nije palo da mučim životinje ili ljude iz uživanja, mali pokvareni duhovi od malih nogu !
  • pravnick

    14.12.2016 17:02
    sivi dom
    Sredstvo za izvršenje (upaljač ili šibice) ili su dobili od roditelja ili su ga kupili novcem kojim su dobili od roditelja. Dakle roditelji su saučesnici pa neka odgovaraju.
  • Autonomaš

    14.12.2016 16:54
    Nju Jork 1997
    Novi Sad 2017 će verovatno biti pandam filmu "New York 1997"s tim da će biti dokumentarac.
  • pedja

    14.12.2016 16:50
    Produkti
    To iz normalne porodice ne moze da se izrodi.
  • Lala

    14.12.2016 16:49
    @G
    Tebi baš nije dobro :( na čemu si ? batali to loše ti utiče na rad tastature.
  • Rozi

    14.12.2016 16:48
    Zalosno ....
    U slucaju jednog od pocinioca, odgovornost za to sto je u 4 ujutru bio na ulici, snose zaposleni u ustanovi socijalne zastite koji su za njega zaduzeni, obzirom da dete ne zivi sa roditeljima, nego zivi oko godinu dana tamo.
  • Steva-NS

    14.12.2016 16:47
    Podnose krivičnu prijavu,koja će odmah biti odbačena ! Onda će tužiti državu(?) oni,protiv kojih je podneta! Onda dolaze građani na red,da plate odštetu,koju treba isplatiti."neosnovano optuženim" ! Ej Srbijo,tugo naša ...... !
  • Gaga

    14.12.2016 16:45
    A ko je kriv
    Neka idu u popravni dom a posle u zatvor. Pa ubili su coveka i to namerno.
  • Mile

    14.12.2016 16:26
    Nema više slovenaca, hrvata, albanaca i raznih zapadnih zloća pa je vreme da se zapali neko od svojih.. Sledi medjusobno uništavanje kao nastavak patologije nakon što izgubismo tzv. spoljne neprijatelje.
  • Duka

    14.12.2016 16:25
    Vec godinama kod Informatike na Bulevaru na ulici zivi jedna zena, ocigledno psihicki bolesna. Bukvalno spava u jednoj pletenoj stolici zatrpana u neke krpe. Zvali smo sve moguce socijalne sluzbe, policiju.....niko nije nadlezan, u sigurnu kucu ili nece ili bude agresivna. Komsije je hrane, kupuju cigare. Sad je pocela da skuplja drustvo, moguce da je i pokojnik dolazio.Socijalne sluzbe su u kolapsu, ko zna koliko takvih slucajeva ima, zaboravljenih od porodice i drustva
  • Tek će da bude...

    14.12.2016 16:22
    Instrument upotrebe maloletnika, koji zbog toga neće nimalo odgovarati, koristi se odavno u latino zemljama, od strane organizovanih bandi.
    Jeste ova zemlja uređena za kriminalce, a protiv poštenih građana, radi interesa velikih lopova, d ane kažem političara...
    Ali, ne izmeni li se uskoro Krivični zakon, ne dobije li Policija odgovarajuća ovlaštenja, maloletnici će početi da s ekoriste - zloupotrebljavaju za razne stvari.
    Svim privatnicima u centru Novog Sada je dobro poznat metod reketa - uđe dete da ne navodim koje - jer se to ne sme, pa bila i istina,, sa sve pravima, i kaže :"Daj 100 dinara inače ću ti razbiti izlog!" I šta će, mora da da, jer ga dolazak staklara, neradno vreme i muka više koštaju od osiguranog izloga.
    Takođe, imam informaciju koja nije dozvoljena za objavljivanje, bar ne detalji, da se maloletnici iz Beograda zbrinjavaju ovde. Pa koristeći zakon, napadaju i vršljaju Novim Sadom. Jer su zaštićeni. Policija i staratelji tih maloletnika znaju kako i zašto.
    Obijaju kuće, stanove, kapije. Napadaju ljude. Nose noževe. Pale automobile.
    Državo, treba li mi uopšte da učestvujemo plaćanjem dažbina - u ovom ovde, šta god to bilo?
    A u Britaniji decu šalju u zatvore. Dok ovde diluju po osnovnim školama, jer nisu odgovorni.
  • Iva

    14.12.2016 16:15
    @leptir
    Nezvanicno...nisu deca politicara, nego...

    Dakle, nemam reci.
    Sta god se napise ili kaze je suvisno.
    12 godina???
    Sta ce ti da rade sa 15?
  • AA

    14.12.2016 16:07
    U vezi tih beskućnika je zvana i policija i komunalci i socijalna služba. Svi su dizali ruke uvis i govorili da oni tu ne mogu ništa. Prosili su ispred Idee i onda za taj novac kupovali alkohol. jeli nisu, ja ne znam kako neko može da živi isključivo od rakije. Onda bi nekim noćima urlali, svađali se i tukli. Šutirali jedni druge. Tu su nuždu vršili, ležali goli dok deca prolaze. Napravili deponiju smeća i živeli u tom smeću. Izmet i mokraća svuda.
    I opet je zvana policija, komunalci i socijalna služba. I ništa.
    Pre 15 dana je jedan od njih umro tokom noći od hladnoće, ležao je taj leš tamo do iza podneva. I bila je policija. I ništa.
    Nisu ih ljudi voleli, nisam ni ja. Palo mi je na pamet da im platim da odu na neko drugo mesto. Negde gde je isto natkriveno kao ovde(blesava socijalistička vremena gde su gradili mesta da ljudi ne kisnu a nisu znali da će to jednog dana beskućnici naseliti). Možda da odu kod nekog od onih što im daju pare za alkohol. Pa odustadoh od ljigave ideje.
    A nekom je palo na pamet da im zapali dušeke da ne bi više spavali tu. I onda je pričao o tome pred svojom decom.
    I sad imamo čoveka koji je umro strašno smrću i decu ubice.
    Svi su sada tamo. I policija i komunalci i socijalna služba.
  • Jovan

    14.12.2016 16:00
    @Humanoidi
    U drugoj polovini 80-tih, polupijani, drugar i ja smo smišljali sve najgore moguće stvari do kojih se društvo može izmenuti, ulaskom u kapitalizam, zapadni. ..."

    Daleko smo mi od kapitalizma kao nebo od zemlje .
  • Branko

    14.12.2016 15:59
    Užas
    Da li ovo znači da na mene može dete od 10-12-15 godina da puca iz pištoljanpr ili izbode nožem do smrti i da ne odgovara. Ja bih ovakvu decu u rudnik na 20- tak godina a roditelje uzatvor bar na 10-tak godina. Zemlja bez ZAKONA!
  • Barbarus

    14.12.2016 15:58
    Naslov
    Fino. Jes da su klinci malo zajebali taj bozicno/novogodisnji ugodjaj, ali proslava Nove godine u Novom sadu ne sme biti dovedena u pitanje... Sto se tice klinaca, kazne ne sme da izostane. Ove godine nema skijanja u Alpima. Za kaznu skijanje na Jahorini, ali ako se iskreno pokaju, moze i Kopaonik...Prava dece takodje ne smeju biti ugrozena, kao ni pripadjuci fondovi NGO industrije za odbranu njihovih decijih prava.
  • leptir

    14.12.2016 15:47
    Sta reci,nema odgovornih za ovakva krivicna dela.Verovatno su roditelji poznate face grada ili politicari.Drugog komentara nema.Uzas gde ovo drustvo i ova zemlja idu.
  • Eni

    14.12.2016 15:44
    Verujem da su hteli da se našale, pogotovo ukoliko se ispostavi da nisu koristili benzin ili slično sredstvo za potpaljivanje, ne osuđuj te ih odmah, ipak su deca... U sličnim godinama sam dedi potpalio nogavice pantalona koje je nosio, šale radi. Naravno ukoliko se dokaže da su ih zalili benzinom i nafilovali hepo kockama onda to priču menja iz korena.
  • G

    14.12.2016 15:43
    Molim vas da ne pričate gluposti, roditelji ne treba da odgovaraju. Kakve su to srednjevekovne ideje da roditelji treba da odgovaraju za svoje postupke, pa još i u zatvor da idu zbog ovoga? Roditelji moraju da imaju pravo da rade šta god žele sa svojom decom, bez obzira da li je to po zakonu ili ne. Svako suprotno mišljenje je nasilno posrbljavanje i ne sme biti dozvoljeno.
  • F

    14.12.2016 15:42
    Ala nam je sve dobro
    Napredujemo
    Kriminal obuzdan
    porodica ponovo ojacala kao stub drustva
    Lider regiona


    A gde dele to sto doticni uzima
  • Gordana

    14.12.2016 15:39
    Onda neka im otac ili mati idu u zatvor pošto su oni maloletni
  • MIle

    14.12.2016 15:35
    I šta sad?
    I šta sad? Neko nahvata neke klince i kaže im pa zapale desetak ljudi, automobila, stanova...i nikome ništa?
  • /

    14.12.2016 15:35
    /
    ovaj naslov treba da je iznad coline glave na trgu

    dokazali ste sve
    ipak ste vi krivi za sve
  • socijalni program

    14.12.2016 15:34
    bio je slučaj one braće iz beograda sa 10 i 11 godina sa preko 300 krivičnih prijava zbog razbojništava, krađa i nasilja, pa se pisalo tada o programu intenzivnog tretmana koji je davao odlične rezultate... dok nije ostao bez finansiranja.

    to je program koji bi trebalo da se plaća od poreza jer daje rezultate u smanjenju delinkvencije u ranoj fazi, a ne da naše pare idu na "studente" blejače po komunalnim preduzećima...
  • bane

    14.12.2016 15:32
    ...
    Dvanaestogodisnjaci u 4 ujutru!!! :/
    Obavljen razgovor uz prisustvo roditelja, mislim koji su to roditelji..???
    Optuzba ce biti odbacena..hmm, a da malo roditelji odgule 10-tak god zabele?
  • Jovana

    14.12.2016 15:30
    Zakon
    Zakon ih štiti, maloletne horde mogu da rade šta hoće. Ne znam uopšte otkud oni napolju u ponedeljak na utorak 4:00? Gde su im roditelji? Ko će da odgovara za ovo? Najmanje što su zaslužili je popravni dom.
  • Pera

    14.12.2016 15:29
    Dvanaestogodišnjaci u 4 ujutru bez pratnje odraslih šetaju gradom?
  • Dada

    14.12.2016 15:23
    Lepo u popravni dom do punoletstva a onda u zatvor i njih i njihove roditelje
  • NIKOLA

    14.12.2016 15:21
    Ako je vest tacna
    Sta za ime boga dvanaestogodisnjaci rade u 4 ujutru na ulici pa to jos i radni dan?! Ako deca nisu odgovorna i policija ne moze da goni tu jadnu decicu, pa zasto ne goni "savesne" roditelje cija deca u sred noci vrsljaju gradom!
  • Humanoidi

    14.12.2016 15:18
    U drugoj polovini 80-tih, polupijani, drugar i ja smo smišljali sve najgore moguće stvari do kojih se društvo može izmenuti, ulaskom u kapitalizam, zapadni.
    I tada su se naslućivale velike promene.
    Neću navoditi, egzaktno, šta smo sve izgovorili.
    Mogu vam samo reći, da sve što smo rekli se ne samo ostvarilo - već je i nadmašilo našu maštu. A bili smo bestidni, vulgarni, maksimalno ne-empatični u pokušaju da osmislimo ljude današnjice.
    Mene najviše interesuju humanoidi koji su vaspitavali današnju decu, gde i kako su to radili?
    Ne bojims se ja za sebe, već za mladost ove zemlje.
  • jujujuju

    14.12.2016 15:14
    ne verujem!!!
    Strašno, prestrašno!
  • Jelena

    14.12.2016 15:12
    zbunjena
    Čekaj.... stani.... !!!!
    Maloletnici su zapalili žive ljude? Da li je ovo vest, ili scena iz apokaliptičnog sci-fi filma?
  • Dejan021

    14.12.2016 15:12
    Uzas
    Ova drzava treba zaista da stavi prst na celo i da se ozbiljno pozabavi ovim drustvom i zbog cega mladi postaju ubice ili potencijalne ubice i opasnost po celo drustvo!
  • Salamander

    14.12.2016 15:04
    Stubovi drustva
    Sudstvo, skolstvo, zdravstvo
    Gde su nam stubovi, o politicari turci?
  • opasna drzava

    14.12.2016 14:59
    Ovo ne rade cak ni beskucnicima u Harlemu . Duboko zlo je zavladalo ovom nedodjijom.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna